مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی بندرانزلی پیگرد قانونی دارد


به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای صنفی، کارگاهی و کشاورزی این شهرستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحدهای صنفی، کارگاهی و کشاورزی این شهرستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

محمد پور خوش سعادت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در مشاغل مختلف جلوگیری می شود و دستگاه های ذی ربط نیز با هماهنگی فرمانداری در خصوص این موضوع همکاری می کنند.

وی افزود: چنانچه متصدیان امور صنفی - کارفرمایی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پروانه منقضی کار را به کار گیرند با آنان برخورد قانونی و قضایی می شود.

پور خوش سعادت خاطرنشان کرد: روزانه گشت های بازرسی از واحدهای صنفی انجام و با تخلف به کارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد خواهد شد.

وی گفت: در صورت به کارگیری اتباع فاقد پروانه کار، کارفرمایان به ازای هر روز کار انجام شده مبلغ هشت میلیون و 847 هزار و 140 ریال جریمه محکوم خواهند شد و در صورت تکرار تخلف، این مبلغ به 17 میلیون و 694 هزار و 280 ریال افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: بر اساس ماده 181 قانون کار جمهوری اسلامی ایران، کارفرمایانی که اتباع بیگانه را که فاقد پروانه کارند و یا مدت اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی بندرانزلی پیگرد قانونی دارد

به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی بندرانزلی پیگرد قانونی دارد